måndag 23 januari 2012

When I'm around you it's kinda feels like I'm on drugs

(not that I do drugs. Unless you do drugs, in which case I do them all the time. All of them)

Halli hallå.
Jag får inte säga så längre för Tanya, det går inte ihop med mitt vuxenliv. Men å andra sidan var jag på 18-års ställe och fjortisklubb i lördags, så jag antar att jag kan göra en massa som inte går ihop med mitt vuxenliv.
Idag har jag varit i skolan hela långa dagen, har jobbat med grupparbete och haft föreläsning. Det är en tjej i min grupp som är erasmus student från Ungern och hon läser på svenska. Vi var liksom "hur många år har du bott i Sverige?" och hon "i en vecka bara".
Skulle jag åka till Ungern och plugga tvivlar jag starkt på att jag skulle prata någon Ungerska överhuvudtaget efter en vecka. Så imponerad.
Jag imponerade även mig själv idag, då jag var och tränade efter skolan. Slavade på löpbandet och svettades som en gris. Svettades som en gris på en varm sommardag. Svettades som i en gris, en varm sommardag, i solen, i Australien.
Ni fattar.
Nu efteråt tycker jag självklart att det var värt det och jag känner mig nöjd.

Nu ska jag lägga mig och jäsa i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar