lördag 14 januari 2012

Tinker Tailor

Igår fick jag äta min efterlängtade hamburgare. Jag och Jessica gjorde egna och det blev hur gott som helst kan jag tala om. Vi var även på bio och såg Tinker Tailor Soldier Spy. Hur bra som helst, jag satt typ och rös hur bra den var. Så snyggt gjord. Jessica däremot, hon somnade. Men jag tyckte iallafall om den. Med andra ord bör Linn inte se den...

Idag har jag fikat med Elin ungefär hela dagen. Det har varit jättemysigt. Sen var jag och handlade lite på Lidl också. Har tänkt att göra det i två veckor nu, så äntligen fick jag det gjort. Kanske jag kan börja äta lite vettigt nästa vecka.
För nästa vecka börjar mitt nya liv, då jag kommer att må bra, vara duktig, vara stark och bli tränad. Allt på samma gång.

Så bra allting kommer att bli, en vacker dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar