lördag 28 januari 2012

Hello

Här sitter jag i mysoutfit och knaprar på chips och choklad. Det är det godaste, att blanda chips med choklad. Jag äter sällan chips, men när jag är bakis så finns det inget godare.
Anledningen till bakfyllan lyder som följer.
Jag och Elin var på Pingisfest hos Elins kompis. De bor i studentlägenheter där de i källaren har pingisbord. Så vi spelade pingis och drack öl. Det var väldigt roligt och jag blev bara bättre och bättre under kvällens gång. Vilket inte är logiskt med tanke på att under kvällens gång ökade även alkoholhalten i min kropp.
När vi kände att vi spelat färdigt så gick vi till GIH där det var pub. I och med att ölen bara kostar 20kr så blev det några öl till. Vi dansade och hade hur kul som helst. Sen försökte jag prata och förstå danska, gick mindre bra.

Jag mår ändå bättre än vad jag borde med tanke på all den alkohol som förtärdes. Bevis på att jag fortfarande är ung kanske. Fast å andra sidan känner jag för att stanna inne ikväll och kolla på morden i midsomer och bara mysa. Det ska jag självklart inte, jag ska äta middag med Robin och Tanya. Det blir nog också kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar