onsdag 25 januari 2012

King of the world

Hejjjjjj.

Här sitter jag i all min enkelhet och knaprar på något billigt godis som jag köpte av misstag.
Idag har jag varit i skolan och gjort grupparbete, det gick riktigt bra och vi blev riktigt nöjda tillslut. Efter det åkte jag till Odenplan och mötte Linn och Adrian. Det var väldigt spontant och även väldigt trevligt. Vi fikade och åt sushi. Sen sa vi hejdå, det här var kul, det får vi göra igen, om ett halvår eller så.
Andra gången på två veckor, nu får det ändå vara nog med farväl. Jag blir ju så ledsen.

Igår klippte jag håret. Väldigt kort. Madeleine var så glad över att jag skulle klippa det ordentligt och hon var mer exalterad än jag var. När jag var färdig sa hon "Men guuud så snyggt det blev, verkligen skitsnyggt! Du blev också nöjd va?"
Det är så bra att hon blir nöjd över sitt eget arbete, men det blev verkligen bra, jag är supernöjd. Ny frisyr, nytt liv, lite så tänker jag.
Så nu är jag en ny glad och lycklig människa.

Lyssnar på övrigt på First Aid Kits nya platta och herre, det kan vara det bästa som har gjorts. Så himla bra. Jag blir arg om ni inte lyssnar på den. Gör det. NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar