torsdag 5 januari 2012

I need the darkness, someone please cut the lights

Igår var hela gänget samlat, cirkeln var sluten, vi var tillbaka där vi började och alla bitar föll på plats. Ett år senare och jag är så glad att jag har lärt känna er och är så ledsen över att cirkeln är sluten endast för rivas upp. Nu är jag överdrivet emotionell igen, för att det är inte alls så, det blir bara en liten paus och i sommar kommer vi hänga i en park igen, allihopa och allting kommer vara bra igen.
För det är faktiskt ohyggligt trevligt med spontana sleepovers med spel långt in i natten och pannkaksfrukost.

För övrigt så har det gått 5 dagar av det nya året och jag har fortfarande inte tagit tag i mig själv. Tänker fortfarande att det är en fas som går över snart, väldigt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar