torsdag 19 januari 2012

En liten rolig sak

Känslan som uppstår när man gång på gång har facerapat Tanya men inser att hon "onlyme" inställt på personer som ser hennes uppdateringar.
...
Det var verkligen bra facerapes också, flera gånger. Jag satt och undrade varför ingen likeade eller kommenterade. Så har den jäkeln ställt in så att bara hon kan se uppdateringarna. Då har man blivit facerapad för många gånger kan jag känna. Tydligen så var det ett misstag, Tanya visste inte ens om själv att hon hade de inställningarna.
Men nu gott folk kan alla se, så facerapa på!
En gång ändrade jag och Tony hennes språk till arabiska, hela sidan blev helt bakvänd. Det var hysteriskt roligt, ända tills Tanya gjorde samma grej på mig.

Hehe. Vi är då sannerligen barn av vår tid.

BTW, har glömt att berätta värsta grejen. Jag såg en kändis i tisdags. En snygg-kändis. Jag och Tanya gick på götgatan, det var mörkt och kyligt. Jag såg en mörk figur komma gåendes emot oss, jag tänkte inte mer på det förren han var en meter framför oss. Jag såg då vem det var, jag försökte kolla lite diskret, våra blickar möttes och kollade självklart bort för att det skulle verka som om jag inte kollade. När han gått förbi kollade jag och Tanya på varandra, jag förstod att hon också hade sett honom. Vi gick ytterligare två meter och tillslut kunde jag inte hålla mig längre. "DET VAR GUSTAV SKARSGÅRD!!!!!" Halvskrek jag i min allra flickpipigaste röst.

Gustav Skarsgård. Hur mycket vill man inte ingå i äktenskap med honom egentligen? Han var snyggare i verkligheten än på bild till och med.
Så nu ska jag skapa ett fejk-facebook-konto med hans namn så att det kan stå att vi är gifta, precis som jag såg att den 12-åring jag har på facebook har gjort med en kille i One Direction. Linda <3 Gustav.

XOXO
Gossip Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar