tisdag 10 januari 2012

Skit

Jag skulle verkligen skulle vilja skriva något positivt och glatt. Något roligt, genomtänkt och humoristiskt. Som får er läsare att bli glada och varma inombords. Kanske något som får er att skratta till lite lätt. Det skulle jag vilja skriva.

Men, mitt liv verkar vilja lite annorlunda. Ingenting går bra för tillfället. Allt går jättedåligt. 2012 levererar verkligen. Levererar skit, rätt ner på mig. Det är som om de har missat att jag hade världens skitår förra året och liksom "men den där Linda, borde det inte vara dags för att hälla lite skit på henne nu?" Också gör de det, i mängder. Inte bokstavligt talat alltså, men det förstod ni nog.
Men, nu säger jag ifrån. Det räcker nu. Det räcker med skit nu. Jag orkar inte längre med att allting ska gå pissdåligt hela tiden, jag vill bara att någonting ska gå lite bra.

TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar