söndag 15 januari 2012

there is no such thing

Jag hade en himla trevlig kväll igår. Den började på en indisk restaurang med massa trevliga människor, åt supergod mat och hade det jättemysigt. Efter det blev det lite barhopping, även det väldigt roligt. Det blev en väldigt lyckad kväll helt enkelt.
Idag har jag inte gjort så många knop, har varit hos föräldrarna och ätit mig mätt och jäst, vilket är sådant man gör på söndagar skulle jag tro.

Imorgon börjar jag en ny kurs, internationella relationer, det ska bli spännande. Jag kommer ihåg hur nervös jag var inför första dagen på Statsvetenskapen, vilket var helt onödigt. Alla jag pratade med den dagen hade jag noll kontakt med resten av terminen. Och ingen brydde sig om vad man hade på sig.
Så imorgon kommer jag väl ta på mig något varmt och skönt och se lite glad ut så kanske någon stackare kommer prata med mig ändå.

To Do nästa vecka: Köpa gymkort. Det är dags nu. Jag kommer inte få muskler och bra kondition av mig själv bara sådär.

Nu ska jag dricka te och kolla på Morden i Midsomer på SVTplay. Jag är inte coolare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar