onsdag 30 maj 2012

Ett litet misslyckande kanske

Om en vecka vid den här tiden sitter jag på ett flygplan och hyperventilerar. Sen är det fest i tre dygn. Längtar sönder. 

Idag har jag varit på SU och skrivit på uppgiften, det gick bra, ingen fara där. Sen fick vi tentaresultatet från förra tentan (1,5 vecka försent, standard). 
Den tentan gick sjukt dåligt kände jag, det var den jag var sjuk när jag skrev, så jag hade inga höga förväntningar alls, faktum är att jag var rätt säker på att jag inte hade klarat den. 
Fx fick jag. Alltså inte godkänd. Jag tog det hela ganska bra, med tanke på att det är första tentan jag inte blir godkänd på. Jag tänkte att jag var sjuk och så, det är klart att det inte gick. Fx är bättre än F, jag behöver bara komplettera något. Kanske hade jag missat en fråga tänkte jag. 
Jag hade misslyckats, men kände att det var okej. Alla ska få F någongång. 

Jag mailade examinatorn för att ta reda på hur mycket jag skulle komplettera. Han svarar att själva tentan blev godkänd, men att jag inte hade lämnat in en inlämningsuppgift. 
Intressant information på flera sätt, då detta innebar att jag inte alls hade fått F på tentan, jag fick D på tentan (inte alls så bra, men jag hade ju feber).
Sen blev jag väldigt konfunderad då jag har varit med och lämnat in en inlämningsuppgift. Såatte... Mitt stora misslyckande var inte så misslyckat. 

Hoppas att han hittar uppgiften med mitt lilla namn. 

Nu ska jag se till att klara denna kurs också, ska skriva det sista på uppgiften nu. Lär sitta uppe länge så lär vara en zombie på jobbet imorgon. Men det gör inget, för sen får jag lov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar