lördag 26 maj 2012

en bättre fredag

Igår hade jag den bästa dagen. Först hade jag seminarium som gick jättebra och jag sa smarta saker och läraren tyckte att jag kom med viktiga poänger. Seminariumet blev avbrutet lite då och då när Skrillex började spelas på högsta volym. Det var Dans Dakar på universitetet igår och de höll på att testa ljudanläggningarna verkade det som. Bara roligt. 
Efter seminariumet drog jag iväg Sanna från SU mot Gamla stan där vi köpte jättegod glass (hallonsorbet och lakrits = heaven on earth) och satte oss vid vattnet och bara njöt. 
Lite senare mötte jag upp Elin vid Sockenplan där vi åt thaimat på en jättemysig restaurang där. Dessvärre gjorde vi bort oss, så vi kan inte äta där igen. Annars var det jättebra. 
Efter den goda måltiden åkte vi till Robin där det var fest och hela vittra-gänget var där och det var så himla roligt. Jag fladdrade omkring hela kvällen och ville prata med alla hela tiden och det var så fint. 

Nu vet ni vad jag gjorde, det är okej om ni blir avundsjuka.  

Nu ska jag skriva lite och sen ska jag heja på Loreen ikväll. HEJA HEJA HEJA HEJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar