lördag 12 maj 2012

Tjejclown

Hej hej.
Min inlämningsuppgift som jag började skriva fyra timmar innan deadline blev överröst med beröm. Jag blev väldigt förvånad, men det var väldigt skönt och roligt att få lite positiv bekräftelse. Det är alltid roligt att höra att man gör någonting bra. Så till nästa inlämningsuppgift satsar jag på att börja lite tidigare, så blir det ännu bättre.

Igår kväll var en kväll i vinets tecken och lite suddigt blev det allt, men det var riktigt roligt. Ibland behöver man bara riktigt mycket vin i sin lilla kropp och sen känns det bra igen.
Idag har jag varit på Second Hand-shopping med Johanna och Erik längs röda linjen. Ett litet äventyr, vi har varit i Skärholmen och Alby och jag har fyndat ljusstakar, kofta och en feminist-progg LP från 70-talet. Jag har ingen LP-spelare, men omslaget var bara så fint så jag kunde inte låta bli. De fanns på Spotify också, så jag sitter och lyssnar på den nu, jag gillar det.

Snart ska jag möta Elin och vi ska äta middag och ha det så mysigt som bara vi kan. Bra dag, bra liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar