torsdag 17 maj 2012

det var bara roligt

Hej på er. Hoppas dagen är fin mot er.
En jättekul sak är att jag slipper åka själv till Barcelona, för nu ska Linn följa med. Vi trodde att det var kört för henne, men igår fick hon bekräftat att hon kunde åka så hon har också bokat biljetter nu och det är så himla roligt. Bra också, då kan någon klappa på mitt huvud och säga att allt kommer att gå bra om jag skulle råka få dödsångest under flygningen.
Det har ju hänt om vi säger så.
Haha, det har jag inte berättat för Linn och nu läser hon detta och tänker "vad har jag gett mig in på?" och avbokar biljetten illa kvickt. Nej Linn, snälla gör inte det. Jag kan dricka vin innan, jag blir så avslappnad då.

Nu måste jag ju plugga herregud jag har verkligen inte tid att sitta här och drömma mig bort. Nej, jag ska läsa en bok och sen skriva en inlämningsuppgift. Kul kväll med andra ord.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar