onsdag 9 maj 2012

nu är du glad

Jag känner att denna blogg har varit oerhörd deppig den senaste veckan. Så är det ibland, men jag tänker att jag ska försöka vända den negativa spiralen jag hamnat i med lite positiva tankar.

* Jag har ett jobb som jag trivs jättebra med, speciellt tack vare världens bästa kollegor. Det är härligt att veta att man kommer få kul på jobbet, även om man åker dit från ett svart hål.
* Jag har väldigt fina vänner. Det brukar jag alltid skriva på dessa listor men jag kan inte betona det nog. Mina vänner är bäst i hela världen, alla av er, ta åt er!
* Det är snart sommar då jag ska ha så roligt.

Tre punkter av bra tankar, det är inte illa. En annan bra sak är att jag köpte supergoda chips. Chips gjorde på riskakor med smak av sourcream and onion. Jag dör så gott. Jag älskar ju riskakor och detta var faktiskt snäppet bättre. De kostar 5 kr per påse på Ica Bandhagen denna vecka, spring dit och köp!

Nu måste sluta överanalysera mina depressiva tankar och börja plugga istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar