onsdag 2 maj 2012

it's really too late to call

Snart är klockan 10 och jag borde sova men jag har en sån konstig känsla av att den här dagen inte är färdig än. Ni vet, man är helt enkelt inte redo att sova för att man har inte levt ut dagen full än. Man har något viktigt kvar att göra. 
Carpe Diem, sånt är viktigt. 
Nej. Verkligen inte, jag har många dagar då jag bara ligger som en död gnu i min säng och kollar på serier, men känner mig ändå nöjd när kvällen närmar sig. Idag har jag varit väldigt aktiv och inte haft en lugn stund men jag känner ändå att det inte är tillräckligt. 
Det är här vi återkommer till frågan: Vad är det för fel på mig?

...
Så många olika tänkbara svar på den frågan.

Ja, nu måstemåstemåste jag fixa matlåda, ja det måste jag. 
Nu har jag skrivit det så då finns det ingen återvändo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar