lördag 19 maj 2012

En bättre dag

Hej och hå.
Lördagkväll, fram med spriten woop woop!
Eller nej. Så var det ju inte i mitt fall.
Jag har mått väldigt dåligt fysiskt den senaste tiden och orkar knappt gå en promenad utan att behöva vila, så vilt festande är nog inte det bästa jag kan göra för stunden. Jag funderade ett tag på att ändå hitta på något lite mer stillsamt, men ändå kul, men så frågade Simon om jag hade druckit, när vi pratade i telefon, för jag lät så himla off. Då kände jag att det är nog bäst att jag stannar hemma ikväll.

Jag har ändå varit social och trevlig idag, sånt tar på krafterna. Crille hade kalas, så jag har varit kalasfin och tittat på tårtan och myst med Alex som är hemma igen.
Det är bättre än de flesta dagarna, så jag får vara nöjd så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar