torsdag 24 maj 2012

somewhere it's always spring

Halli Hallå.
Fint väder vi har i detta avlånga land. Synd bara att lilla gnun här arbetar och sliter inne på kontor hela dagarna. Igår utnyttjade jag dock kvällens sommarkänsla till max med korvgrillning på Malins bakgård. Så ohyggligt trevligt, känner att jag vill tillbringa varje kväll i sommar under liknande former.
Denna kväll har jag hängt på Linns balkong i kvällsolen och det var inte helt fel det heller. Kan tänka mig att ha grillmys varannan kväll och balkonghäng varannan, då blir det en fin sommar.

Jag och Linn försökte boka boende i Barcelona, det gick ju sådär. Vi har lite olika preferenser vad gäller boende, Linn tänker hotell och hon tänker eget rum med badrum. Jag tänker hostel, så billigt det bara går och är helt okej att dela rum med ett gäng främlingar. Vi försökte mötas halvvägs, så jag tror att vi kom överens om att boka ett privat rum på hostel med delat badrum. Med det är ytterst osäkert, det finns en risk att Linn lämnar mig ensam där och själv checkar in på det närliggande Hilton.
Nej, det kommer gå bra, jag känner det.

För känsla är ju något man ska lita på. Går man på känslan kan inget gå fel.

Nu ska jag googla hur man får snygga ben på två veckor, för jag har fått helt sjuka komplex över mina ben. Tycker att de är fulast i hela världen, är inte alls redo för att vara barbent. Roligt det där, har aldrig haft såhär mycket komplex över just benen förut, det har varit magen, höfterna och rumpan. Låren ja, men nu är det verkligen hela benen. Måste alltså få fina ben på två veckor för sen ska de gå omkring på Barcelonas stränder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar