lördag 2 juni 2012

You're the kind of girl I like, cause you're empty, and I'm empty

Sommarlovet är här och vädret lämpar sig för november. Men jag är inte bitter. Jo, det är jag faktiskt, men det kan vara skönt med regn också. Så slipper man stressen över att behöva gå ut och fånga dagen och passa på att njuta av solen. Idag kan jag stanna inne hela dagen och kolla på O.C och inte en jävel har något att säga om det. 

För nu är jag klar med skolan för denna termin, och jag fick inte Fx, han hade kollat fel, jag blev godkänd. Slutuppgiften på Genus och IR är inlämnad, har ej fått betyg där, men tror att jag blir godkänd. Jag fullkomligt älskar den kursen, jag tycker att alla som får chansen ska läsa den. 

Igår skulle vi fira in lovet med traditionsenligt ätande av buffalo wings på smaka på Stockholm, jag och Tanya, men med hällregn hela dagen och isvindar kände vi att inomhusöl lockade mer. Sen gick ett glatt gäng till Strand där morgonpasset-gänget spelade skivor. Älskar morgonpasset och var lite starstrucked. Var inte kvar så länge för jag var världens tröttaste gnu och helt slut i både kropp och själ. 

Känner mig fortfarande helt slut. Det är kanske kroppen som reagerar på att stressen är över. 

Jag tror att den här sommaren kommer bli fantastiskt fin, även om inte vädret bådar gott nu så hoppas jag på solskensglimtar från annat håll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar