lördag 30 juni 2012

firar-veckan

Hej hej.
Har en rolig vecka bakom mig. Bestämde mig för att denna veckan skulle bli "firar-veckan", istället för att bara fira min födelsedag under en dag, så blev det en hel vecka.
Det började i måndags då jag efter jobbet shoppade lite firande-outfit och åt hamburgare på Vigårda med Tanya och Nikole, hur gott som helst, dog av godheten.
På tisdagen var det biomys med Elin, vi såg Moonrise Kingdom. Det var den bästa filmen jag sett på länge, jag blev helt kär i den. Jag kan ha varit den i salongen som uppskattade filmen mest, då ibland kändes det som att jag var den enda som skrattade och även lite för högt. Men riktigt bra var den, se den.
Onsdagen var dagen då jag fyllde år. Firades med pompa och ståt. Hela avdelning sjöng för mig och kastade ballonger över mig. Satt i ett ballonghav resten av dagen och var glad. Åt middag med familjen på Fridays, det var fint. Mötte sen Tanya, Elin och Susana och blev bjuden på findrinkar. En väldigt fin födelsedag.
Torsdagen innehöll inte så mycket firande, så vi skippar den och hoppar direkt till fredagen.
Fredagen var party-fredag. Det blev inte parkhäng för vädret svek, istället trängdes vi alla hos mig. Det var jättekul och jag har så fina vänner. Även om inte kvällen blev som jag tänkt blev det bra och jag är glad för att jag har så många fina personer i mitt liv.

Idag har jag varit bakis. Är fortfarande bakis. Jag har ätit spagetti till frukost och sen ätit chips och skypat med Rudi och pratat om framtiden. Har kanske en plan för hösten nu. En helt ny plan, men kanske den bästa hittills.

Nu ska jag duscha av mig alkoholångorna och sen åka till T-pain där det blir tacos och filmmys. Värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar