söndag 17 juni 2012

värsta vilda helgen

Hej hej.
Min facebook svämmar just nu över med Hultsfred och Summerburst-bilder. Jag är mest avundsjuk på de som var på hultsfred (lera vinner över skumpa vilken dag som helst), men alla verkar ju haft det så himla roligt.
Jag själv då, vad har jag åstadkommit denna helg? Den här helgen skulle vara en helg i återhämtningens tecken, då jag har jobbat mycket, sovit lite, festade mycket i Barca osv.
Det började med after-work grillning i fredags. Lite väl många öl och en misslyckad fotbollsmatch senare träffade jag Engis på strand där vi kanske inte stannade jättelänge, men hann med att träffa ett gäng skumma typer och jag fick vara fylle-diplomaten på tuben och förklarade varför man inte fick kalla folk för feta, även om de var det. Väl hemma märkte jag att kanske var det så att någon av alla de ölen jag druckit hade påverkat mitt balanssinne, för lite vingligt var det allt.

Sen sov jag och blev väckt av mina föräldrar som skulle hämta upp mig, för vi skulle åka till deras nya landställe. Och där tar min vilda helg slut för sen har jag bara tagit det väldigt lugnt. Har hunnit läsa ut två dödsbra böcker och sova en hel del.

Nu väntar en ny jobbvecka och midsommar på fredag. Jag är jättetaggad på midsommar så veckan kommer nog gå jättefort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar