torsdag 14 juni 2012

allting kan inte gå bra hela tiden

Alltså gud vad jag inte borde få vistas på stan dessa dagar. Jag menar inte på grund av det faktum att jag tycks glömma bort att jag är bland folk ibland och sitter och sjunger på tunnelbanan, eller brister ut i skratt på grund av tanken på Rudis försök att få upp den fulla brittiska killen på dansplatån, nej, allt det där får folk faktiskt leva med, men det faktum att rean har börjat gör att jag borde spärras in ett tag.
Jag vill handla så mycket, men jag har så lite pengar, men det är ju så billigt, men jag måste spara pengar.
Åhhh. Idag gick jag lite på stan i jakt på en present. Jag fick säga åt mig själv innan jag gick in i affärerna "var stark nu Linda, du ska inte köpa någonting till dig själv, vad du gör, köp inget till dig själv".
I och med att jag är en svag människa handlade jag självklart en tröja till mig själv. Ingen present dock. Men tröjan var ju på halva priset och jag har kollat på den förut och den är jättefin och jag kan ju inte gå naken heller, hur skulle det se ut? Nej, juste, jag behövde den. Jag förtjänade den. Så det så.
Tråkigt det ska bli med yougurtlunch hela juli också.

En annan dum grej är att jag diskar som en vilde. Vilket resulterade i att jag har nedblodade handdukar och lakan. Fingrar kan tydligen blöda hur länge som helst.
Allting går så himla bra nu, jag känner det verkligen. Det här är min tid.
...

Men jag träffade Katta idag och åt middag, det var ruskigt fint. Imorgon är det fredag och helg, också riktigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar