onsdag 20 juni 2012

lever

Jag sliter ut mig för fullt dessa dagar. Jobbar hela dagarna och tänker att på kvällarna ska jag få vila och jag tänker att jag ska sova i tid och vakna utvilad. Det har inte hänt en enda gång hittills. 
Min lägenhet har blivit till kaos-zon (med mina mått mätt) för jag är hemma ungefär en vaken timme om dagen känns det som. 
Inte för att jag klagar, nej nej, det är så trevligt att göra trevliga saker på kvällarna, få lite livskvalitet, bli bjuden på middag och vin är roligare än en vanlig tisdag med yougurt och vatten. 

Nästa vecka ska jag åtminstone ha en hel ledig kväll bara för mig själv, lite tid till återhämtning och eftertanke. 

Innan återhämtningen måste jag självklart ta ut mig till max och det görs bäst med midsommar. På fredag är det dags, jättetaggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar