söndag 3 juni 2012

We should go to France

För att vara lite mainstream så vill jag klaga lite på vädret. VAD I HELVETE är det för fel? Vad har vi gjort för att förtjäna detta elände? Igår svor jag högt för mig själv när en stormvind kom emot mig. FY FAAAAAAN skrek jag. 
 
Ja, alla är medvetna om att det är det kallaste i juni på 81 år och inte en jävel är glad för det, nej. 
Så igår ställde jag in mina party-planer och åkte hem till Elin där hon bjöd på hemmagjord thai, chips, nötter och kladdkaka. Så himla roligt, där har vi ätit värsta middagen, sitter med chips och liksom "men lite kladdkaka hade inte varit helt fel" och en halvtimme senare sitter vi där med kladdisen i magen. Nöjda tjejer!
Jättemysigt hade vi det och jag är glad att jag övergav festandet, med tanke på att Barcelona lär bjuda på mycket sånt. 

Idag ska jag åka till Vendelsö och gosa med min familj. Gosigos. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar