måndag 9 april 2012

Sen blev hon kanske nöjd

Från att ha legat i någon sorts påsk-dvala där ansträngningarna som gjordes var att förklara för mamma vem Voldermort var samt hur han och Harry Potter var connectade, så har jag flugit omkring som en hög duracell-kanin sen jag kom hem. Det har varit febril aktivitet på bandhagsplan. Det har städats (nu hade jag ju redan städat, men sen råkade jag gå med leriga skor i hallen, så då kunde jag lika gärna dammsuga hela läggan), det har vattnats blommor, det har ätits mat och det har tvättats. Hade sån tur att det fanns en ledig tvätttid nu ikväll. Så jag har flugit som en liten lämmel upp och ned till tvättstugan.
Nu kan jag andas ut och känna mig duktig.
Utandningen varar inte särskilt länge då jag har en väldigt upptagen vecka framför mig. Har lyckats boka upp mig nästan varje kväll, ska jobba två dagar och ska dessutom göra ett grupparbete. Och där kom trycket över bröstet tillbaka. Var det lite vatten över huvudet jag kände? Nej då, inte alls. Det här kommer att gå bra, så bra så.

Sen levde de alla lyckliga i alla sina dagar.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som städar och har dig!

    enutomjording.blogg.se

    //ThecoolishKnirras
    <3 :)

    SvaraRadera