söndag 15 april 2012

I'm in the band

Igår satt jag i vanlig ordning och spelade lite gitarr och sjöng för full hals. Jag tystnade en stund och hör då hur min granne även han håller på att spela gitarr och sjunga. Man kan alltså nästan säga att vi har ett band.
The Neighbours heter vi.

Skulle han inte vilja vara med i bandet får jag starta en enmansgrupp, Vraket skulle jag kalla mig. Vraket, det är jag. Känner mig verkligen som ett vrak, som just precis håller sig ovanför ytan.

Kommer nu på att det kanske är okänsligt att göra vrak-refenser såhär på 100-års dagen av förlisningen av Titanic.
Ja, det var dumt, vraket ska jag inte kalla mig, jag får väl nöja mig med Zombien. Le Zombie, det är jag.

Nu tänkte zombien ge sig ut på en promenad och få lite solljus i ansiktet och bli pigg och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar