söndag 22 april 2012

everything looks perfect from far away

Idag är inte en underbar dag. Jag var lite korkad igår, så därför har jag mått fruktansvärt dåligt idag. En fin liten läxa lärde jag mig iallafall. Det är bra när min kropp ger mig en käftsmäll lite då och då, annars är det så lätt att tro att det fungerar att göra som man vill, att kroppen inte tar skada. Men sen när man minst anar det kommer bakslaget och det går upp för en att det där med att misshandla sin egen kropp kanske inte är så himla bra egentligen.

Jag hade kul igår allafall. GIH hade dam-middag och vi var där på eftersläppet. Smög in bakvägen och slapp köa och betala inträde, väldigt värt. Alla var jätteglada och då blev jag så glad att jag nästan började gråta.

Och idag har jag bara gråtit av kroppsliga smärtor och ångest. Jag har även tittat på Garden State och nu funderar jag på om jag inte borde försöka göra något vettigt av denna dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar