torsdag 26 april 2012

misär

Herre min ge.
Det har varit så synd om mig idag. Vaknar upp med feber och snor överallt (hoppas inte någon som jag vill ska ha en fin och romantiserad bild av mig läser detta). Har en hemtenta att skriva. Misären var fullständig.
Jag tar mig kraft och går till apoteket. Det regnar och jag blir blöt. Väl hemma försvinner min nästäppa tack vare den nyinköpta nässprayen, men istället börjar hela världen snurra och min tenta ser ut såhär: "Det finns flera viktiga institutioner." Bra Linda, tog det lång tid för dig att komma fram till det?
Ja, det gjorde det.

Men nu, efter massa te, ipren, nässpray, kycklingnudel-soppa, kaffe och godis så börjar jag känna mig mycket friskare. Som en helt ny människa. Så bra jag mår.
Men jag måste förmodligen vara uppe hela natten och skriva på tentajäveln, så kommer förmodligen må dåligt igen imorgon, men det tar vi då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar