torsdag 26 april 2012

det går bra nu.

Alltså för i helvete. Ingen glad gnu som skriver nu, verkligen inte. 
Igår kväll började frysa helt otroligt mycket, något som inte tillhör ovanligheterna, så jag tog på mig en stickad tröja och la mig under täcket och drog två filtar över för att värma lill-kroppen. Sen blev jag otroligt trött och lite snurrig, vilket inte heller var så konstigt då jag hade jobbat hela dagen och varit i full gång hela kvällen med viktigheter. Men jag var ändå klok och tänkte att det är nog bäst att jag sover nu så att jag vaknar pigg och utvilad imorgon. 
Vad tror ni händer? Vaknar jag pigg och utvilad? NEJ, jag vaknar med slem-hals och snorhjärna, feber och är helt enkelt bara så himla förkyld. 
Här är man duktig och lyssnar på sin kropp och vilar, men nehej, då blir allting bara värre. 

Och idag ska jag skriva min tenta, med min snor-hjärna. Det kommer ju gå bra. Nej. Den ska vara inlämnad imorgon också, så det här är min sista chans. HAHAHA. Åh vad roligt. Ja vad bra det är. 

Nu känns all sockervadds-glädje väldigt långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar