onsdag 18 april 2012

Let's have a party

Hallå där kött och blåbär som Erika brukar säga.
Igår var en såndär riktigt bra dag. Ni vet en sån dag då man flyger fram på rosa moln med fluffiga kanter, så var det igår.
Jag hade ett seminarium med grupp-presentation, jag pratade i ungefär 10 sekunder, men det gjorde inte så mycket kände jag. Sen fick jag reda på att jag klarade förra kursen och det var ju roligt.
På kvällen sen träffade jag Linn och vi gick lite på stan och åt sushi och våldgästade Johanna där vi pratade om Berlin och åt godis.
Lite så var det igår, himla bra alltså.
Så idag vaknade jag glad som en gnu och dagen har fortsatt så. Ikväll ska jag ha lite tea-party här hos mig och åh vad trevligt det kommer att bli. Bra också att någon äntligen kommer hem till mig, för då kan jag tvinga en av dem att följa med mig upp på vinden med min resväska. Jag vill ju inte riskera att bli mördad av diverse mördare/tjuvar/spöken som med största sannolikhet stryker omkring där uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar