söndag 29 april 2012

Men berätta inte för nån, du verkar vara en sån man kan lita på

Vilda kontraster och häftiga svängar är det jag har haft för mig den här veckan. Jag har varit världens gladaste, världens ledsnaste, världens friskaste, världens sjukaste, världens friskaste och sen världens sjukaste igen.
Jag har varit fattig och sen var jag rik. Jag har varit i plugghelvetet och partyhimlen. Jag har träffat nya människor och jag har träffat människor som jag känner varje del utav.

För att summera veckan på något sätt så har den varit väldigt fin, mestadels. Den har varit lite konstig, men mest fin.

Och jag är mest glad och önskar att jag inte tänkte så mycket, jag önskar att jag inte var så osäker och jag önskar att jag visste sådant som jag inte vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar