torsdag 1 mars 2012

super-onsdag och assface-torsdag

Idag skulle jag tvätta, handla mat, träna och plugga. Istället har jag legat som en död gnu min säng. Har råkat ut för en matförgiftning. Roligare saker har ju hänt, så nu tycker jag jättesynd om mig själv och hoppas att alla andra gör det också.

Jag hade iallafall den bästa onsdagen igår. Först skrev jag en dugga, det kändes som att det gick bra på den. Efter det satt jag och några klassisar ute i solen och det fantastiskt varma vädret. Sen har jag studentrådsmöte, alltid lika trevligt. När Tanya hade slutat med sitt plugg begav vi oss in till stan där jag köpte en ny, superfin och jättecool jacka.
Sen åt jag på Tasty Thai, vilket jag alltså aldrig gör om...
Hehe, inte så kul. Men, höjdpunkten på dagen var när jag, Tanya, Johanna och Linn gick på bio och såg Shoo Bre. Väldigt kul att ha sett den, Simon var så duktig så. Efter detta frågar Johanna om vi ska med till Hellströms och dricka öl, i samma stund får jag sms från en klassis om att jag borde komma till hellströms och dricka dugga-öl. Ödet ville alltså att jag skulle dricka öl, så den resterade kvällen tillbringades med kursarna och lite öl, väldigt trevligt.
Sen kom jag hem och kände att jag hade ont i magen och jag har inte sovit någonting alls i natt.
Men himla bra dag ändå, bara fylld av glädje och värme.
Det straffar sig alltså idag. FY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar