torsdag 22 mars 2012

Finaste dagen

Vilken fin dag jag har haft, och den är inte slut än!
Så skulle min statusuppdatering sett ut om jag hette Christina, var 45 år och bodde i Tyresö.

Med det sagt vill jag ändå säga att jag har haft en väldigt fin dag. Och den är inte slut än, för klockan är bara 18.
Förmiddagen var inte så spännande, läste bara lite kurslitteratur och ville bara dö av tråkighet. Boken som jag läser nu är inte nådig.
På eftermiddagen, ojojoj där hände det skojigheter. Jag och Elin skulle gå på promenad i vårvädret. Det börjar med att Elin köper ett par shorts, som jag också vill ha fast i blå. Sen började på promenera. Vi gick i några minuter sen kom vi på att vi var sugna på glass och kaffe. Så vi promenerade en bit på Strandvägen, vände och satte oss och drack kaffe i solen istället. Inte så bra promenad, men oj vad trevligt det var.
Sen köpte vi nya solglasögon och drack inte så goda smoothies och milkshakes.
Ändå så himla fin dag, jag blir helt varm inombords.

Nu ska jag åka hem till Jessica och fira henne lite, hon fyller år imorgon med då åker hon till Kina, så vi firar lite smått idag istället. Hon bjuder på Tacos och det säger man helt enkelt inte nej till.

Så, ut mer er och lek i solen och det snart gröna gräset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar