fredag 9 mars 2012

pinsam_tjej_90

Halli Hallå.
Idag har varit min pinsammaste dag hittills på universitetet. Jag kom en hel timme försent. Alla våra föreläsningar på förmiddagarna börjar klockan 10. Jag åkte till skolan, var ute i god tid, köpte kaffe och skulle gå in i föreläsningssalen och sätta mig. När jag öppnar dörren ser jag en fullsatt sal och läraren som står och pratar. EHEHEHEHEHEHEHHEEEEE... Lite försiktigt och diskret försöker jag hitta en plats att sitta, men måste ändå tvinga en person att flytta på sig för att jag skulle få plats.
Tydligen så började vi klockan 9, något som jag inte hade noterat över huvud taget. Då hade jag ändå kollat på schemat igårkväll och imorse. Sett siffran 9, men inte tänkte något mer på det. Så himla förvirrad tjej.
Sen frågar min kompis mig hur det gick på duggan. Jag vet inte svarar jag. Resultatet ligger uppe på mondo säger han. Återigen, förvirrad tjej, jag var inne där igårkväll, utan att reflektera över det.
Det gick bra på duggan dock, fick B och det ska jag vara nöjd med. Så bra början på helgen!

Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar