lördag 17 mars 2012

bra, bara bra

Heeeeejheej hejje.

Hade igår den bästa fredagen. Åkte in till SU för att lämna in tentan. Fikade med Sanna och åt chokladboll och blev socker-glad och skrattade massor.
Katta och Malin kom hem till mig, och de dekorerade den finaste tårtan till Johanna. Johanna och Carro välkomnades till tonerna av Eric Saade. Kvällen fortsatte med Eric Saade temat och jag var på topp. Vi åkte in till söder för att härja runt och allting var bara så himla roligt.
Fick magknip inne på Mcdonalds, vilket jag alltid får, att jag aldrig lär mig. Men just då ville jag ha cheeseburgare, korv, pizzastrut och allting.

Målet med kvällen var att vi skulle bli fulla, men inte bakis, vilket vi alla lyckades med. Var så duktig och tog sån "bakis"-tablett innan jag la mig och drack vatten, så nu mår jag så bra.

Nu ska jag försöka göra lite lite nytta. Ikväll ska jag röja igen. Nästa helg får det bli detox. Men det är då.

Livet är så fint mot mig just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar