torsdag 15 mars 2012

glada lilla gnun

Alltså hörrni vad jag är på bra humör. Det borde jag inte vara med tanke på att hemtentan inte är klar ännu. Hehehehee.
Jag har prioriterat sovmorgon (eller nej, jag råkade somna om och vakna på timmar senare) och långpromenad samt gitarrspelande före tenta-skrivande. Dåligt Linda. Ändå bra, för av motion och frisk luft mår man bra och blir pigg = viktigt när man ska vara smart. Får man inte utlopp för sin kreativitet kan man bli galen = inte bra när man ska vara smart. Så helt korrekt prioritering.
Det var så varmt ute och jag blev som en kalv som släpptes ut på grönbete för första gången. Det är löjligt vad glad man blir av att inte frysa. Av lite varm luft, av solsken. Hela jag gick runt och log samtidigt som jag gjorde indianhopp.
Då är man glad.

Och nu ska jag skriva klart hemtentan och imorgon blir det fest och snart är det sommar och då ska jag till New York.

Vad fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar