torsdag 29 mars 2012

Smart-Linda

Hej hej.
Här sitter jag och trivs.
Är allmänt tillfreds med livet just nu, är relativt hoppfullt, tänker att allting ordnar sig alltid. Allting ordnar sig inte alltid på samma gång, men en efter en faller bitarna på plats. Det jag oroar mig för idag kommer jag inte ens tänka på om ett år. Förmodligen har jag då hittat nya saker att oroa mig för, men det tar vi då.
Jag trivs verkligen bra på jobbet, alla är så himla trevliga och snälla. Hälsar, visar kaffeförråd och är roliga. Fick beröm från min fadder som sa att jag var duktig, hon är så gullig. Jag är ganska duktig också, inte för att skryta eller så. Men jag inser att jag ändå är rätt smart och har en hjärna som har lätt för att lära sig. Det är lätt att glömma sådant när man bara läser om en massa olika teorier hela tiden.
När jag jobbade på Telia kunde jag Telias alla priser i huvudet efter någon vecka, nu har jag lärt mig alla olika poäng, samt de olika noteringstexterna. De andra sitter där med sina lappar och undrar vad det är för fel på mig, hur, hur kan de kunna allt utantill?
Jag vet självklart inte det. Vissa saker fastnar och det är ju skönt.
Om ändå allting i livet vore lika enkelt.

Peace, love and understandig - ett litet budskap till er såhär på torsdagskvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar