måndag 19 december 2011

Så det kan gå

I fredags var jag på storslagna äventyr. Jag var på roadtrip, till Örebro. Det hela började bra med att Elin upptäckte att bagageluckan var öppen. Lagom säkert. Sedan följdes några timmar utav allsång och allmänt roliga saker.
Väl framme i Kumla, dit Alex har flyttat började le party. Efter ett tag åkte vi in till Örebro för att testa på stadens festligheter. Det var första gånger som jag gick ut i en annan svensk stad än Stockholm och ja... Jag har väl inte missat något.
Det spelades Björn Rosenström och Markoolio och alla älskade det. Jag älskade att ölen var billig, så jag försökte helt enkelt att dricka bort min dryghet. Misslyckades med det, blev kallad dryg ändå. Helt oprovocerat.
Vi åkte hemåt så fort vi vaknat (eller så fort Elin vaknat, jag var fortfarande död). Ett snabbt stopp vid Kumla Anstalten blev det innan färd mot Stockholm, för att se vart vi inte vill hamna.
Sov och dregglade hela resan hem, när jag vaknade snöade det. Fint.

Vilket äventyr. Jag har även hunnit med att ha julfest med gamla Vendelsö-gänget, tvätta för första gången i nya läggan och lite så. Nu ska jag plugga men imorgon borde jag verkligen handla julklappar. Är ju jul på lördag. Panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar