lördag 3 december 2011

Poodipo

Vad denna vecka har gått fort. Känns som att jag inte har fått någonting gjort alls, men det är väl inte helt sant. Har ju pluggat lite ändå, har körlektion och lite så. Tiden går fort iallafall och jag har full panik över uppsatsen.
Jag fick en hel kartong geisha igår av Leo, ytterligare en som verkar vilja att jag ska bli tjock. Mums. Leo utförde en del avancerad matlagning i mitt kök igår, jag blev djupt imponerad. Det var egentligen inte så avancerat, men hackningen var i en klass för sig. Kanske för att jag är van vid människor som skär av sig fingertoppar när de hackar lök.

Ikväll ska jag till Crille och ha lite filmkväll. Älskar att vi bor så nära nu. Eller älska att jag bor nära det mesta nu. Älskar läggan min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar