måndag 5 december 2011

Filmtipsarn

I lördags hade jag filmkväll med Crille. Vi kollade på 500 days of Summer och New Girl, Zooey Deschanels nya serie, som är hur bra som helst.
Det som är lite roligt är att i 500 days of Summer har Tom, den manliga huvudrollen en likadan t-shirt som mig. The Clash London Calling - tischa. Väldigt fashion. I New Girl, i introt har Zooey Deschanel, eller Jess som hon heter i serien på sig en likadan klänning som jag har, fast i röd. VERY VERY Fashion. En lookalike till en klänning som hänger i min garderob händer återigen i New Girl. Dock är det Jess, som barn som har på sig den klänningen. Kanske inte lika fashion.
Ändå, något rätt måste jag ju göra.

Jag tycker alltså att ni ska kolla på New Girl och skratta. Eller på 500 days of Summer och tycka att den är fin. Älskar den, då den är så realistisk ändå.
"Roses are red, violets are blue...you fucking whore".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar