torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Hellu!
Idag är det torsdag, kan konstatera att veckan har gått fort. Inte för att den är över ännu, men den har gått fort so far.
I måndags började jag med Metod 1 kursen, väldigt spännande. Eller kanske inte så, men ändå intressant och mycket bra att veta inför uppsatsen och eventuell framtida forskning.
Har inte varit så effektiv då mina böcker var jättesega på att komma till mig, så har lite att läsa.
Har däremot varit duktig på att springa, har varit ute två gånger denna vecka, vilket är årsbästa. Hade tänkt att ge mig ut idag också.

Nu kom Björn in och suckade högt över att jag bloggade. Jag kan skriva hur mycket skit om honom jag vill, för han läser inte ändå. Kan även ge honom lustiga smeknamn. MOHAHAHA. Tycker att han får skylla sig själv som inte läser vad hans begåvade flickvän skriver. Bara för det ska jag tvinga honom att läsa igenom mitt B-uppsats när den är klar. HEHEHE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar