söndag 20 mars 2011

Reflection paper

Jag är så himla hopplös. Denna vecka har det inte varit så himla mycket att läsa, men ändå sitter jag här på söndagskvällen och försöker få ihop ett reflection paper. Bra planering.
Dessutom hatar jag reflection papers. Man ska inte skriva om man tycker något var bra, utan bara det man inte är övertygad om eller inte förstod. Kan tycka att det är lite dumt eller mest onödigt. Jag reflekterar mycket bättre om man till exempel svarar på frågor. Nu har man över 200s text som man ska ta ut de argument man inte förstod eller inte var övertygad om på en halv sida.

För övrigt älskar jag min iphone.
För övrigt känner jag mig sjukt tjock nu.

Får hemtentan imorn, hoppas på bra frågor.

Min C-tangent är jätteseg, vad kan man göra åt det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar