söndag 6 mars 2011

Le weekend

Nu är himlen rosa och fin, det skulle vara väldigt vårigt om det inte vore så att jag även såg massa snöfyllda tak också. Snön alltså, smälter inte den väldigt sakta? Är mer än trött på den, men nu kan det bara bli bättre. Det kan bara bli varmare, bara bli ljusare och mer rosa himlar.

Helgen då? Jodå, hur bra som helst.
Fredagens bravader började hos Jessica med middag och vin. Lite skumma telefonsamtal och rolig musik, taggade till tusen drog vi ut. Det var den där ekonomifesten, jag var ju rätt skeptisk, men hade hur kul som helst! Var en utav de bättre utekvällarna på länge, vem hade kunnat tro det? Pure som klubb var ändå helt okej, väldigt trevliga vakter, första gånger någonsing ungefär. Musiken var sådär, väldigt mainstream, men det kan ju också vara väldigt kul. Väldigt bra kväll!
Lördagen började ganska segt, var som tur var inte bakis. Kollade på Glee och myste ungefär hela dagen. På kvällen träffade jag Statsvetar-gänget hemma hos Rudi, hur trevligt som helst.
Kan man begära mer av en helg? Det kanske man kan, men känns ändå som att den här helgen var allt som jag behövde.

Ikväll borde jag plugga. Eller jag SKA plugga heter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar