torsdag 10 mars 2011

Bra dag

What a day.
Idag har jag varit duktig, det måste jag ändå ge mig själv. Gick upp i tid, vilket kanske inte spelade någon roll då jag senare var tvungen att powernapa för att jag somnade hela tiden när jag läste, men iallafall, jag gick upp i tid. Läste det jag hade planerat.
Jag har anmält mig till seminarigrupp till nästa grupp, hamnar med mina raringar igen. Har även anmält mig till B-uppsatsen. Stort!
Hade lite gruppmöte och så, inte så mycket att säga om det... Suck.
Jobbade med caset, var väldigt frustrerad väldigt mycket, men tror att jag hittade det jag skulle och skrev ned lite om det, så är en bit påväg.

Det roligaste, det enda roliga som jag har att berätta är att... Jag klarade tentan! Blir lika förvånad varje gång. Denna gång var jag helt övertygad om att det skulle bli ett F, eller kanske ett E om de var snälla. Det blev ett C och det är jag ändå väldigt nöjd med. Glad tjej!

Nu ska jag sluta underskatta mig själv och börja tro på mig mer. Känns väldigt onödigt att gå omkring och ha ångest inför varje tenta och inlämning och tro att man har gjort dåligt ifrån sig. Det är inte kul för någon. Istället ska jag börja bli nöjd och tänka "jag gjorde det och det gick som det gick". Eller något i den stilen.

Dagens dåliga är att jag har ätit samma mat till frukost, lunch och middag. Inte så spännande och snart är honungsyougurten slut. Love honunungsyougurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar