onsdag 16 mars 2011

Spring

Halli Hallå.
Vad tiden går fort när man har roligt! Den går fort även fast man har tråkigt, så länge man har något att göra.
I måndags lämnade vi in vårat "grupparbete", hoppas att vi blir godkända iallafall. Hade även grupp-presentation, det kändes däremot ganska bra. Himla skönt när det seminariumet var över. Nu är det bara ett seminarium kvar på denna kurs, så skönt. Sen är det ju hemtenta, men den är bara i tre dagar.

Igår var en bra dag, träffade Björn lite snabbt och var sen och fikade lite med trevliga människor. Väldigt trevligt med andra ord!
Idag har jag pluggat och, hör och häpna, varit ute och sprungit!
Jag ska inte ljuga för er. Det var riktigt jobbigt. Jag har ändå slavat på löpbandet på gymmet lite i vinter, så jag trodde inte att det var så illa. Jag trodde fel.
Alltså, när jag har sprungit på löpbandet har jag sprungit ungefär lika långt som rundan jag var ute på nu.
Så här gick rundan till:
Jag börjar, känner mig stark. Detta går bra, stora hurtiga steg, jag bokstavligen flyger fram.
Efter ungefär halva biten. Okej, detta är jobbigt.
Efter liten bit till. RIKIGT JÄVLA JOBBIGT.
Och en liten bit till. Jag DÖR.

Jag överlevde, men det var knappt. Såhär i efterhand var det skönt, just nu känner jag att det där kan jag göra om imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar