måndag 28 mars 2011

en måndag

Så himla segt att mina böcker inte kommit ännu. De är dock påväg, men vet inte varför de ska hålla på att skicka de som brev, de går ju ändå aldrig in och måste bli tillbaka skickade. SEGT. Så ligger man redan efter, första dagen på kursen, känns ju bra.
Får påminna mig själv att i Svensk Politik hade jag inte läst Tommy Möllers bok förren 4 dagar innan tentan och då fick jag ändå A, så det är inte full panik ännu.

Istället för att plugga har jag roat mig med att fika med Sanna, varit ute och sprungit och tänkte ikväll sy lite. Det verkar som att alla mina knappar försöker begå kollektivt självmord, hur många som helst som ramlat av på senaste tiden.

När jag tänker efter så kanske det är bäst om jag ber någon annan sy, sist jag sydde i en knapp blev det...mindre bra. Jag gör däremot skitsnygga hyllor, träslöjd FTW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar