torsdag 3 mars 2011

torsdag

Torsdag. Efter torsdag kommer FREDAG! Förut räknade ned till fredagarna för att det innebar ledighet. Nu innebär fredag BJÖRN! Det är bättre än ledighet. Allra helst skulle jag både vilja vara ledig och vara med Björn, men världen är inte perfekt.

Imorgon ska jag faktisk följa med Jessica på ekonomfest. Jag säger faktiskt för att jag inte trodde att jag skulle gå på ekonomfest, vi statsvetare är inte så förtjusta i de där ekonomerna. Ta inte illa upp nu, ta det inte personligt. Men det är ett faktum att en stor skara av ekonomerna klär sig snobbigt och läser ekonomi för att "tjäna pengar" och ja... allt annat som vi som vill skapa fred på jorden föraktar. Så lite otippat att jag skulle vilja festa med dessa, men när Jessica frågade (en ekonom som jag tycker om) så tackade jag ja. Varför? Känner att jag behöver en utekväll. Har aldrig varit på stället tidigare och känner att jag behöver nytt. Är på Pure, är verkligen inte min cup of tea, men egentligen, hur kan jag veta det utan att ha varit där? Är så trött på de flesta klubbar som jag har varit på, så får börja vidja mina vyer.

Kommer nog bli super.

Fint med sol också. Riktigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar