söndag 27 mars 2011

helg

Så har min långa lediga helg passerat. Be kind rewind känner jag. Hade hellre levt denna helg igen än att börja med metod 1 imorn.

Så what have I done?
Torsdag
Lämnade in tentan lite halvt ångestfylld och åkte därefter till Björn för ångestbotande. Mötte sedan upp Elin och vi fikade och hade det ytterst trevligt. Var så länge sen jag såg henne, men ändå kändes det som att det var igår. Gillar sådan vänskap. Efter detta åkte jag till Tanya där Robin gömde sig under täcket. Robin åkte hem och jag och Tanya var tjejiga och åt kladdkaka, gjorde ansiktsmask och kollade på SATC. Bra kväll. Social dag.
Fredag
Hade fått i uppdrag att hjälpa min syster att hitta till rytmys, så jag och tanya åkte och mötte henne i slussen och åkte med henne dit. Väl där visar det sig att hon är två dagar sen. Det hela löste sig fint. Jag och Tanya åkte till stan igen. Vi åt på Macho Texmex för ynka 30kr och sedan shoppade jag för betydligt högre summor.
Mycket nöjd åkte jag till Björn där hela fredagskvällen spenderades. MYS.
Lördag
Björn har blivit farbror så vi åkte till Örebro för att hälsa på de nyblivna föräldrana och den lilla bebisen. Det var jätteroligt och herregud vilken söt liten tjej.
På kvällen var det meningen att jag skulle ut, men istället gick jag och Björn och la oss 22.30, innan Björns far ens hade klivit innan för dörren.
Söndag
Inte mycket att säga om denna dag. Städat. Blåst på en timme.

Nu när jag läser detta så förstår jag att detta inte låter mycket för världen. Men jag har fått spendera denna helg med den jag älskar mest och det slår det mesta.
Nästa helg blir däremot jävligt party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar