tisdag 22 mars 2011

Konstigt

Lyssnade på Morgonpasset, Uri Geller, han som ska ha det där programet Fenomen, var där. Han gjorde lite expriment. Ett expriment var att han skulle tänka på en huvudstad och på någonting i den staden. När han gjorde det skulle vi som lyssnade försöka att visulera staden framför oss. Han menade då att han kunde nå ut med det som hände i hans hjärnor till våra, eller något i den stilen.
Lite skeptisk bestämde jag mig för att testa, så jag blundade och försökte visulera. Flummigt värre. Så såg jag eiffeltornet framför mig. Paris helt enkelt.
En stund senare bestämmde han sig för att avslöja vilken stad det var.
"Paris and I was visualizing the eiffeltower"

Alltså... det finns säkert någon naturlig förklaring, någonting i mitt undermedvetna som gjorde att jag tänkte på Paris, MEN ÄNDÅ! Jag skrek rätt ut, för jag trodde verkligen inte på det hela.

Nu vet jag inte vad jag ska tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar