onsdag 31 oktober 2012

lalalalaaa

Gud jag har alltid en tendens att skriva här när jag har en jobbig skoluppgift som jag egentligen borde skriva på. Har liksom skrivit varje dag den här veckan och då har det hänt ovanligt lite i mitt liv. Kanske är för upptagen med att faktiskt leva mitt liv annars? Och nu sitter jag bara och stirrar in mot skärmen på ett smått apatiskt sätt så då lockar det väldigt att vara lite kreativ med ord på ett icke-akademiskt sätt.
På svenska dessutom. Jag skriver tentan på engelska, för att läraren uppmuntrade till det och jag tyckte att det "kunde vara en kul utmaning".
Hehehehe. Hehe. Hehehe. HEHEHEHEEEH. Kul utmaning är det verkligen. Med betoning på utmaning. Alltså, när jag väl skriver så tycker jag ändå att det flyter på ganska bra. Skriver minst lika "fort" som jag gör på svenska och hakar upp mig lika ofta, för jag glömmer ord på svenska med och måste ju översätta från engelska till svenska när jag skriver på svenska (all litteratur är på engelska). Så ja, själva skrivandet går okej, men sen när jag läser igenom det jag har skrivit så är det bara... Varför formulerar jag meningar som en 7-åring? Alltså, gud vad dåligt jag skriver. Men till min lycka så ska tentan ej bedömas på min förmåga att skriva bra meningar på det engelska språket. Bra, för annars hade jag haft ett fint F att vänta.

Heheeeeeee. Living the dream lalalalalaaa.

Men jag ska verkligen inte klaga, verkligen inte alls, för jag slapp jobba på fredag vilket betyder att jag har hela den dagen på mig också (Tacktacktacktack) och det bästa, en riktigt fin kille gav mig superfin choklad förut som jag smakade på idag. Dog lite för att den var så god. Tänkte först spara lite till senare, men oj vad jag kommer äta upp den ikväll. Skulle vilja säga att det var den godaste chokladen jag någonsin ätit.

Så det är inte alls synd om mig är alltså det jag ville säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar