måndag 8 oktober 2012

En himla massa sockervaddsglädje

Och nu har vi kommit till det läget där jag inte kan lyssnar på First day of my life utan att le sådär fånigt och bli sådär rörd så att tårarna nästan kommer. Jag struntar fullständigt i om jag är töntig, för glädjetårar är det enda rätta när känslorna svämmar över.

För vi har kommit till det läget då jag planerar om, ställer in och struntar i viktigheter, för just nu finns inget viktigare.

Jag är alltså jätteglad nu.

Anledningar till glädje:
* Jag älskar den här kursen. Den är jättekul, intressant och jag älskar läraren. Jag älskar framförallt hans amerikanska.
* Seminariumet gick jättebra och jag pratade på engelska om svåra saker och förklarade för hela klassen hur EUs maktdelningssystem fungerar och vem som övervakade vem osv. PÅ ENGELSKA.
* Jag har hamnat i världens härligaste grupp på seminarierna, jag älskar när det händer. När man liksom träffas för att göra en uppgift och två timmar senare sitter alla och skrattar helt hysteriskt åt något.
* Jag har träffat Elin idag och det är alltid en källa till glädje.
* Jag och Linn bokade flyg till Barcelona igår, i november är gänget återsamlat i Barca. Kommer bli helt legendariskt.
* Jag har bokat biljetter till Conor Oberst. Kommer att bli det finaste i ungefär hela mitt liv.
* Jag och Elin ska flytta till New York 2014. Det kommer att hända, för vi har skrivit en lista.
* Imorgon åker jag till Uppsala och allt som hör till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar