fredag 19 oktober 2012

Netflix

Nu har jag passat på att skaffa mig ett Netflix-konto. Det är gratis första månaden och man kan avsluta närsomhelst så om jag hinner kolla igenom allt jag vill se inom en månad behöver jag inte betala någonting.
Jag började med att titta på Crazy Stupid Love då jag ville se något bra och roligt. Det slutade med att jag satt jag storgrät. Det roliga är att jag har sett den förut men då föll inte en enda tår från min kind.
Nu har jag kollat igenom utbudet och nej, det är inte sådär jättebra. Det är väl kanske en av tjugo filmer som jag säger "åh den här vill jag ju se" om, vilket är lite dåligt. Beskrivningarna av filmerna är inte heller klockrena och indelningen i kategorier är även den lite lustig. Mitt stora feta grekiska bröllop ligger under "Indie" och en film hittade jag både som komedi och skräck. Känner att jag inte vågar chansa där.
Det finns en del serier också, många bra serier till min stora glädje. Dock är det lite dåligt med säsonger på vissa, att det inte finns de senaste och så vidare. MEN, Arrested Development finns och det är så sjukt kul. Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll, det finns tre säsonger uppe, så det finns en risk att det blir ej hel helg av Arrested Development-tittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar